
Організаційно-правовий аудит діяльності медичних закладів – це виїзна внутрішня комплексна перевірка організації діяльності медичного закладу та дотримання в ньому вимог чинного законодавства, зокрема Ліцензійних умов з медичної практики, трудового, господарського та цивільного законодавства, в т. ч. Законів України «Про захист прав споживачів», «Захист персональних даних», «Про рекламу» та інших. Така послуга буде актуальною як для власників медзакладів, так і потенційних інвесторів, у т.ч. іноземних, які зацікавлені придбати повністю або частково діючий медичний бізнес в Україні.
При проведенні такого внутрішнього аудиту наші фахівці та експерти досліджують основні аспекти медичної діяльності суб'єкта господарювання, в т.ч. кадрове діловодство, освітні та кваліфікаційні документи персоналу, облікову та звітну статистичну документацію, а також інформаційно-правові та інші документи.
За результатами аудиту складається письмовий висновок, в якому відображаються всі виявлені порушення, а також даються докладні рекомендації з їх усунення. Маючи такий докладний висновок, Ви зможете самостійно розробити план роботи з вдосконалення своєї бізнес-діяльності або визначитися кому з фахівців звернутися за допомогою. Потенційний інвестор зможе оцінити можливі ризики та труднощі на етапі реалізації бізнес-проектів в Україні.
Послуга надається у всіх регіонах України.
Вартість послуги - від 8000 грн.
Поставити запитання з приводу повного переліку, вартості та особливостей надання послуг, а також записатися на консультацію можна в робочі дні з Пн. по Пт. з 9:30 до 17:30. Ми консультуємо по телефону, Скайпу або електронною поштою.
Тел.: +380 (66) 049 65 96
+380 (44) 228 27 78 (тел. ТОВ "ВЕРДІС Юкрейн")
E-mail: info@verdyslaw.com.ua
Skype: verdys_law_ua
Інформацію оновлено станом на 15/06/2017.